onsdag 14 september 2011

Världens bästa tokfia detta..



Idag har det varit dagis för full rulle medans mamma Ida suttit i skolbänken och gjort sig trodd som som smart :S

Är just nu hemma i Eringsboda för att byta bil för jag vågar inte köra runt i Blekinge med Svarta Sara då jag blev ju tagen av potatis polisen igår han finner ju såklart fel på bilen och säger att jag får en chans att åtgärda detta men OM han skulle ta mig igen så skulle det bli både böter och om besiktning o hej faderittan typ så när jag chansar senare på dagen ska in till pressbyrån för att köpa ett busskort jo men visst står samma snut utanför pressbyrån och lurar så jag snabbt som tusingen kör in på parkeringen sen när jag går förbi honom tittar han på mig med en blick som att han visste vad jag gjorde och jag hån ler lite fint tillbaka;) mohahah men feg som jag är vågar jag inte chansa köra runt med den mer så blev hem och byta bil för idag tog jag Bussen till skolan de ni:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar