måndag 5 september 2011

Engelska

Blev en konstig dag

Dagen började som vanligt att lillgrodan väckte mig ALLDELES för tidigt så jag ligger kvar i sänger och hoppas på att hon ska somna om bara 5 min till men nej då utbrister en arg unge MAMMAAAAAAAAA

då är det bara att ge sig och gå upp in på hennes rum och ta upp henne, nöjd unge = nöjd mamma!

dagis idag gick väldigt bra för att inte ha varit där på en vecka men som innan fick dem inte sätta ner henne så ska bli intressant och se hur det går imorgon när det är en låååång dag för henne..

men för mig är det bara en konstig dag börjar med en lektion på morgonen sen sitta i 2 h och vänta på den sista*suck* men ska utnyttja tiden väl och göra Engelska uppgiften då tänkte jag!

sen det här med att hitta bets färg är rent ut sagt omöjligt om jag inte vill betala en förmögenhet..


rolig grej. när vi var på maxi hittar Isabella en låda eller vad man ska kalla det med papper som sitter löst och upptäcker att det här vad roligt att slå på så det står vi och slår på medans mamma står och glor på mig och kallar att jag ska komma men jag bara tittar finurligt på mamma och fortsätter sen kommer en annan mamma med sina två tjejer en stor en lite jag går och kollar på dem sen går jag tillbaka på lådan och slickar på den då kommer min mamma farande och ska ta mig och då säger den stora tjejen till min mamma att jag slickade på lådan med en väldigt allvarlig blick och min mamma tittar på den stora tjejens mamma och båda brister i skratt och min mamma glömmer att hon pratar med ett barn och säger till tjejen att ja hon kan vara lite nasty ibland..hmm hur tänkte min mamma där??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar