måndag 26 september 2011

Ehaggan

Vissa dagar står man i valet för kvalet, söker jobb för full rulle i hela Sverige men finns alltid någon bättre =( men jag ger inte upp hoppet söker på och pluggar på!

Isabella är verkligen en charm i sig själv gör man släng puss mot henne så får man en slängkyss tillbaka och för att jag tycker det är sååå super duper gulligt gör jag det fler gånger och får bara massa nej nej tillbaka. VAARFÖR ska dem lära sig ordet nej så himla flitigt =( även om det låter skitgulligt när denna lilla krake säger nej för hon säger det inte rent så låter som nieeo när hon säger det!

Lämnade trullsan på dagis idag sen bar det hem och plugga och fick faktiskt en massa gjort hoppas hoppaaas bara jag får G på Nk uppgiften. samt jag skippade ju Engelskan idag den enda lektionen jag har på måndagar så skickade in uppgiften igår kväll till läraren sen ringer A och säger att det sitter en lapp i klassrummet och att det inte är någon Engelska så då känner jag vilken lättnad och rätt dag att stanna hemma på:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar